• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
Մշակույթ

«ՀայՄԵքս» ֆորումը եւ հիբրիդ թանգարանի առցանց հարթակները

Սեդա Շեկոյան 12:00 | 11.08.2021
Սեդա Շեկոյան 12:00 | 11.08.2021
HyMEx
«ՀայՄԵքս» առցանց սիմպոզիումի տաղավար, 2021

Տալլինի Արվեստի սրահն (Էստոնիա) ունի եզակի թվանշային, վիրտուալ ցուցադրությունների առցանց հարթակ, բարձր ռեզոլյուցիա ունեցող տեսաշրջայցեր եւ մեդիացիայի տարբեր եղանակներ՝ կուրատորական աուդիո ներածություններով, որոնք խթանում են ռեալիստական տարածական փորձառությունը, այցելուի զգայական ընկալումը եւ լսարանի ներգրավումը։

Դիտելով այդ տեսաուղեցույցները եւ ցուցադրության լաբիրինթոսային սցենոգրաֆիան՝ օգտատերը կարող է սեղմել շրջանի նմանվող ցանկացած առարկայի վրա՝ մանրամասն ուսումնասիրելով արվեստի առանձին գործը եւ էքսպոզիցիան՝ ցուցադրության տեսակ, որ դեռ հազվադեպ է հանդիպում ժամանակակակից թանգարանների եւ ինստիտուտների վիրտուալ հարթակներում։

HyMEx

Լաուրա Կուսկ, «Թանկագին ալգորիթմ», 2020, Տալլինի արվեստի սրահի վիրտուալ հարթակ

Չնայած այս շրջայցերի՝ ֆիզիկականից վիրտուալ դաշտ տեղափոխված տեքստային, պատկերային եւ հնչյունային տեղեկության ծավալին՝ ցուցադրությունները չեն դառնում դիդակտիկ եւ նկարագրողական՝ ներգրավված մնալով քննադատական իմաստների, կլանող եւ ներգրավվող գիտելիքի շարունակական արտադրության մեջ։ Իսկ առցանց շրջայցերը կարծես նկարված լինեն ֆիլմի տրամաբանությամբ։

Պատահական չէ, որ հենց Տալլինի Արվեստի սրահի նման առաջատար ինստիտուտներն (համադրող՝ Կորինա Ապոստոլ) ու նման վիրտուալ հարթակներն էին այս տարվա մայիսի 6-ին եւ 7-ին առցանց ռեժիմով անցկացվող «ՀայՄԵքս» (HyMEx)՝ հիբրիդ թանգարանային փորձառությանը նվիրված գիտաժողովի ուշադրության կենտրոնում։

Թվանշային աշխարհի եւ տեղեկության տիրապետությունը ֆիզիկական եւ աշխարհագրական կոորդինատներ ունեցող թանգարանների իրականության, այն ընկալողի դիտողական եւ մասնակցային փորձառության վրա ուսումնասիրող «ՀայՄԵքս» ֆորումը տեղի էր ունենում «Խնդրո առարկայից այն կողմ» (2019–2023) միջազգային հետազոտական ծրագրի շրջանակում:

Երկօրյա գիտաժողովը վարում էին ֆորումի հայեցակարգի համահեղինակներ, արվեստաբան եւ համադրող Լիվիա Նոլասկո-Ռոզչասը՝ Կարլսրուեի Արվեստի եւ մեդիայի կենտրոնից (ZKM), եւ Բուդապեշտի Ժամանակակից արվեստի Լյուդվիգ թանգարանի համադրող Բորբալա Կալմանը։ Ֆորումը կազմակերպել էր Բուդապեշտի Ժամանակակից արվեստի Լյուդվիգ թանգարանը եւ ներառում էր բանախոսների աշխարհի տարբեր անկյուններից։

HyMEx

«ՀայՄԵքս» առցանց սիմպոզիումի տաղավար, 2021

Գիտաժողովի համակարգող Լիվիա Նոլասկո-Ռոզչասը մեկնաբանում է մեր ժամանակի գլխավոր խզումը որպես դիխոտոմիաների ավարտի ժամանակ, երբ հակադրությունները՝ ներկայություն եւ բացակայություն, ռեալ եւ վիրտուալ, կորցնում են իրենց նախնական իմաստը։

Տիրապետող եւ կարեւոր են դառնում այնպիսի հասկացություններ, ինչպիսիք են հիբրիդ թանգարանը եւ հիբրիդությունը որպես մշակութային ֆենոմեն (Քրիստիան Պոլ), թվանշային եւ ավանդական պատկերների գործող ռեժիմների միջեւ տարբերությունը (Բորիս Գրոյս), արվեստի համադրության մասին մեր գիտելիքն ընդարձակող պատմական/օրիգինալ ցուցադրությունների եւ դրանց վերահամադրությունների ուսումնասիրությունը թվանշային միջավայրում (Բրյուս Ալտշուլեր), անցյալի ցուցադրությունների թվանշային փաստագրումը եւ ներկայում դրանց անորսալիությունը, վիրտուալ պայմաններում գիտելիքի արտադրությունը, թանգարանի շոշափելի, նյութական սահմանների լուծարումը եւ վերջինիս՝ տարածաժամանակային ընդհանուր հարթակ եւ ռեսուրս դառնալու հնարավորությունը։

Հաշվի առնելով «ՀայՄԵքս» գիտաժողովում արծարծվող թեմաների առատությունը, բազմաշերտությունը, ինչպես նաեւ բովանդակության ծավալը եւ ֆորումի հագեցած օրակարգը՝ որոշեցի գիտաժողովի մասին գրել առանձին վերլուծական հոդվածների շարքով՝ հաջորդիվ անդրադառնալով առցանց ցուցադրության ռեժիմին, ինչպես նաեւ պատմական եւ հիմնական համարվող ցուցադրություններին, դրանց վերահամադրություններին ու վերանայմանը թվանշային միջավայրում եւ նոր մեդիաների լույսի տակ։

շարունակելի

Seda Shekoyan
Սեդա Շեկոյան

Համադրող է եւ արվեստի տեսաբան։ Գրում է կուրատորական հետազոտությունների, թանգարանագիտության, արխիվի եւ արվեստի ինստիտուցիոնալ հարցերի մասին։ Համադրել է մի շարք նախագծեր Հայաստանում եւ Գերմանիայում։

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Բռնադատվածներն իրենց անտեսված են զգում
հաջորդը
Հարվածային ԱԹՍ-ներ ՊԲ դիրքերի ուղղությամբ

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 3

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Օգոստոսի 2021
ԵԵՉՀՈւՇԿ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Հլս   Սպտ »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն