• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
ՆերքինՔաղաքականություն

Մերոնք մատը մատին չեն տալիս

Արման Գալոյան 17:15 | 13.05.2022
Արման Գալոյան 17:15 | 13.05.2022
Lachin road

2020 թվականի նոյեմբերի 9/10-ի եռակողմ հայտարարության մեջ ուշագրավ մի դրվագ կա, որը, սակայն, այս ընթացքում մեծ ուշադրության չի արժանացել: Խոսքը Լաչինի շրջանում նոր ճանապարհի կառուցման մասին է։

Եռակողմ հայտարարության 6-րդ կետում նշված է. «Կողմերի համաձայնությամբ Լեռնային Ղարաբաղի եւ Հայաստանի միջև կապն ապահովելու համար առաջիկա երեք տարիների ընթացքում պիտի հաստատվի Լաչինի միջանցքի երկայնքով նոր երթուղու կառուցման նախագիծ, որից հետո ռուսական խաղաղապահ զորակազմը կվերատեղակայվի՝ այդ երթուղին պաշտպանելու համար»:

Այսինքն՝ Լաչինի շրջանում պետք է կառուցվի Հայաստանը Ղարաբաղին միացնող նոր ճանապարհ: Նաեւ սահմանված է վերջնաժամկետ, որը լրանալու է 18 ամիս անց՝ 2023-ի նոյեմբերին:

Շաբաթներ առաջ հայտնի դարձավ, որ Ադրբեջանն այդ ճանապարհի իր վերահսկողության տակ գտնվող հատվածում արդեն բավական աշխատանք է կատարել: Ըստ ադրբեջանական լրատվամիջոցների՝ Լաչինը շրջանցող ավտոմայրուղին ունենալու է 32 կմ երկարություն: Ներկայում բարդ տեղանքով անցնող ճանապարհի երկայնքով մեծածավալ շինարարական աշխատանքներ են ընթանում։ Ադրբեջանն այս գործը սկսել է դեռ նախորդ տարվանից:

Իսկ ի՞նչ է անում հայկական կողմը: Պատասխանը դժվար չէ կռահել: Ոչինչ: Եթե ավելի ճիշտ՝ այս հարցը դեռ քննարկվում է։ Օրերս Radar Armenia կայքին ՀՀ տարածքային կառավարման ու ենթակառուցվածքների նախարարությունից հայտնել են, որ «Խնդրո առարկայի վերաբերյալ հարցը դեռևս քննարկման փուլում է, այլ տեղեկատվություն այս պահին առկա չէ»։

Ում հետ են քննարկում այս հարցերը, ինչ են քննարկում՝ նախարարությունը չի մանրամասնել: Ինչպես ասում են, մեկնաբանություններն ավելորդ են։

Միայն արձանագրենք, որ երբ եռակողմ հայտարարությամբ նախանշված ժամկետը լրանալուց հետո ադրբեջանական կողմը փակի գործող ճանապարհը՝ մատնացույց անելով եռակողմ հայտարարության տեքստը, չպետք է զարմանալ ու ոչ էլ պետք է հերթական անգամ անիծել հայի բախտը: Այս հարցում հետին թվով արդարացումներն ու պարզաբանումներն անիմաստ են լինելու:

Պատահական չէ, որ ամիսներ առաջ Ալիեւը հայտարարել է, թե «Նոր միջանցքի պարամետրերը հստակեցնելուց հետո Լաչին քաղաքը նույնպես կվերադարձվի մեզ»:

Այնպես որ, նոր տհաճ անակնկալները բացառված չեն։ Մնում է միայն պատրաստվել այդ ամենին եւ ելքեր փնտրել՝ խնդիրները չեզոքացնելու համար։

Թեեւ, դատելով Հայաստանի իշխանությունների գործելաոճից, նրանք ի վիճակի չեն ադեկվատ գնահատելու իրողություններն ու մարտահրավերները։ Այս առումով պատահական չէ, որ Նիկոլ Փաշինյանն այսօրվա կառավարության նիստում հայտարարել է, թե նախորդ տարի Սյունիքի մարզում արտակարգ ռեժիմով կառուցվեց Տաթեւ-Աղվանի ճանապարհը, եւ այն նախագծելիս չէին նախատեսել, որ բեռնափոխադրումների ամբողջ ծավալը պետք է տեղափոխվի այդ հատված: Այսինքն՝ մի իրավիճակում, երբ փակ է Գորիս-Կապան ճանապարհը, ՀՀ իշխանությունները չեն նախատեսել, որ բեռնափոխադրումներն ամբողջությամբ իրականացվելու են Տաթև-Աղավնիով:

Այնպես որ չի բացառվում, որ նույն տրամաբանությամբ նրանք «չնախատեսեն» նաեւ այս նոր մարտահրավերները։

 

Arman Galoyan
Արման Գալոյան

Լրագրող եմ, բանասիրական գիտությունների թեկնածու, լրագրության դասախոս: Գրում եմ քաղաքականության եւ տնտեսության մասին: Հետաքրքրություններիս շրջանակում՝ քաղաքագիտություն, փիլիսոփայություն, պատմություն: Ափսոսում եմ, որ միաժամանակ նկարչական պրոֆեսիոնալ կրթություն չեմ ստացել:

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Իլոն Մասկը հետաձգել է Twitter-ի ձեռքբերման գործարքը
հաջորդը
Ուկրաինայում շուտափույթ հրադադար հաստատելու հորդոր

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Բնության հետ ներդաշնակ տնտեսություն․ երեք պատմություն Վայոց ձորից

  • 2

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 3

    Կրթության նոր մեթոդներ, որոնք ձեւավորում են քննադատական ու...

  • 4

    «Աղբահանության վճարի թանկացման որոշումը պետք է վիճարկել դատարանում»․...

  • 5

    Շիրակի մայր բուհը վերջապես ռեկտոր ունեցավ

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Մայիսի 2022
ԵԵՉՀՈւՇԿ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Ապր   Հնս »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն