• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
Տնտեսություն

Երկաթուղին շարունակ հետ է մնում

Արման Գալոյան 14:30 | 25.05.2022
Արման Գալոյան 14:30 | 25.05.2022
Railway Armenia

Եվրոպական խորհրդի ղեկավար Շարլ Միշելը Բրյուսելում Նիկոլ Փաշինյանի եւ Իլհամ Ալիեւի հետ եռակողմ հանդիպումից հետո տեղեկացրեց՝ Հայաստանն ու Ադրբեջանն ընդհանուր հայտարարի են եկել տարածաշրջանի ճանապարհներն ու հաղորդակցության ուղիները բացելու վերաբերյալ: Ըստ նրա. «Առաջնորդները համաձայնել են, որ անհրաժեշտ է ապաշրջափակել տրանսպորտային կապերը, եւ պայմանավորվել են, թե ինչ սկզբունքներով է իրականացվելու տարանցումը Արեւմտյան Ադրբեջանի եւ Նախիջեւանի միջեւ, Հայաստանի տարբեր հատվածների միջեւ Ադրբեջանի տարածքով»:

Ավելի ուշ ՀՀ ԱԽ քարտուղար Արմեն Գրիգորյանը պարզաբանեց հայտարարության՝ «Հայաստանի տարբեր մասերի միջեւ Ադրբեջանի տարածքով հաղորդակցության» մասին արտահայտությունը: Ըստ Գրիգորյանի՝ «Խոսքն այն մասին է, որ օրինակ՝ Հայաստանի քաղաքացիների եւ բեռների համար Երասխից Նախիջեւանի Ինքնավար Հանրապետության տարածքով հնարավոր լինի հասնել Մեղրի եւ հակառակ ուղղությամբ»: Նա նաեւ հիշեցրել էր, որ «Հայաստանի հյուսիսը հարավին կապող երկաթուղին անցնում է Նախիջեւանով»:

Կողմերը դեռ երկար կբանակցեն ճանապարհներն ու հաղորդակցության ուղիները բացելու, այդ թվում՝ երկաթուղու այդ հատվածը վերագործարկելու շուրջ: Մանավանդ որ համաձայնության հասնելուց հետո խնդիր է այդ երկաթուղու վերագործարկումը. դեռ պետք է կառուցվի Մեղրիի երկաթգծի մի հատվածը, որը քանդվել էր դեռ 2000-ականներին։ Այնպես որ, այս խմորը դեռ շատ ջուր կքաշի։

Մինչ այդ, նկատենք, Հայաստանում երկաթուղին որպես բեռնափոխադրման միջոց այնքան էլ շատ չի օգտագործվում, թեեւ ընդունված է համարել, որ այն շատ ավելի մատչելի է, քան օրինակ՝ ավտոմոբիլային կամ օդային տրանսպորտը:

Եվ այսպես, 2021-ին Հայաստանում բեռնափոխադրումների ծավալը եղել է 17,2 մլն տոննա, որից միայն 3.1 մլն տոննա բեռն է տեղափոխվել երկաթուղով: Իսկ 2020-ին 14.8 մլն տոննա բեռից երկաթուղային ճանապարհով փոխադրվել է 3.2 մլն տոննան: Այսինքն՝ եթե 2020-ին երկաթուղով բեռնափոխադրումները եղել են ընդհանուրի 21.5 տոկոսը, ապա արդեն հաջորդ տարի այս ցուցանիշը դարձել է 18.1 տոկոս:

Դեռ ավելին, երկաթուղային բեռնափոխադրումների ծավալները հատկապես վերջին երկու տարիներին սկսել են նվազել: Եթե 2020-ին այդ անկումը 0.4 տոկոս էր, 2021-ին դարձել է 2.4 տոկոս: Վիճակագրական կոմիտեից նաեւ տեղեկանում ենք, որ այս տարվա առաջին եռամսյակում իրականացված 3.6 մլն տոննա բեռից երկաթուղով տեղափոխվել է 651.8 հազար տոննան, մի ցուցանիշ, որը 3.6 տոկոսով քիչ է նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածից:

Հայաստանը երկաթուղային ճանապարհով ներկրել կամ արտահանել է հիմնականում հանքահումքային արտադրանք՝ սեւ մետաղ, գունավոր մետաղների հանքաքար, նաեւ վառելիք՝ նավթ կամ նավթամթերք, քարածուխ, շինանյութեր, ինչպես, օրինակ՝ ցեմենտ եւ վերջապես՝ հացահատիկ:

Երկաթուղու՝ որպես բեռնափոխադրումների անհամեմատ էժան միջոցի, պարապության պատճառը կարելի է ենթադրել. Հայաստանի նման երկրի համար, որին հարեւաններից երկուսը շրջափակել են, եւ որոնց հետ չկան հարաբերություններ, երկաթուղին անհարմար է:

Մեկ ուշագրավ փաստ եւս. ի տարբերություն բեռնափոխադրումների՝ Հայաստանում ավելացել են երկաթուղով ուղեւորափոխադրումները. 2021-ին՝ նախորդ տարվա համեմատ 56.9 տոկոսով։ Երկաթուղով ուղեւորափոխադրումներն ավելացել են նաեւ 2022-ի առաջին եռամսյակում՝ 25.1 տոկոսով։

Arman Galoyan
Արման Գալոյան

Լրագրող եմ, բանասիրական գիտությունների թեկնածու, լրագրության դասախոս: Գրում եմ քաղաքականության եւ տնտեսության մասին: Հետաքրքրություններիս շրջանակում՝ քաղաքագիտություն, փիլիսոփայություն, պատմություն: Ափսոսում եմ, որ միաժամանակ նկարչական պրոֆեսիոնալ կրթություն չեմ ստացել:

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Սիրիան քաղաքական լուծման է կարոտ, ոչ թե պատերազմի
հաջորդը
Հացահատիկի համար կանաչ միջանցք ստեղծելու կոչ

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 3

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Մայիսի 2022
ԵԵՉՀՈւՇԿ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
« Ապր   Հնս »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն