• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ

Ադրբեջանի հետ երկաթուղու շինարարությունը միայն ՀՀ-ից չէ կախված. Սանոսյան

aliq 14:05 | 19.10.2022
aliq 14:05 | 19.10.2022
railway

Ըստ «Սպուտնիկ Արմենիա»-ի՝  ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարար Գնել Սանոսյանը հայտնել է, որ Հայաստանը երբեք չի դադարեցրել աշխատանքները Երասխ-Ջուլֆա–Մեղրի-Հորադիզ երկաթգծի կառուցման ուղղությամբ: Երկու ուղղությամբ էլ` թե՛ Երասխի ու թե՛ Մեղրիի հատվածում ուսումնասիրություններ են արվել։

Երկաթգծի կառուցման խնդիրը, ըստ նախարարի, պայմանավորված է հիմնականում քաղաքական գործոններով։ Բայց եթե այդ խնդիրները հարթվեն, կատարված աշխատանքների շնորհիվ Հայաստանը գրեթե պատրաստ կլինի շինարարական աշխատանքները սկսելու։

Սանոսյանը նաեւ նշել է, որ երկաթուղու շինարարությունը չի կարող մեկնարկել երկաթգծի միջին հատվածներից, այն պետք է մեկնարկի կա՛մ Հորադիզից, կա՛մ Երասխից եւ հետեւաբար չի կարող իրականացվել միայն հայկական կողմի նախաձեռնությամբ։

Եթե Ադրբեջանը կհրաժարվի բացել սահմանը, Հայաստանը մի քանի հարյուր միլիոն դոլար կկորցնի. Փաշինյան

2022-ի օգոստոսի դրությամբ Հայաստանում արդեն կատարվել էին 43 կմ գեոդեզիական հանութագրման, գործիքային հետազոտություններ, լաբորատոր փորձաքննություններ։ Հաշվետվություններ էին կազմվել 9 թունելների (3050 մ), 22 սրահների, 5 անցումների, 2 կամուրջների, 20 կմ ավտոմոբիլային ճանապարհի, 10 կմ ոռոգման խողովակների եւ 4 շենքերի ու կայանների շինությունների վերաբերյալ:

Երասխ-Ջուլֆա-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղու կառուցման աշխատանքների մասին պայմանավորվածությունը Ադրբեջանի հետ ձեռք է բերվել դեռ 2021-ին Սոչիում եւ Բրյուսելում Հայաստանի եւ Ադրբեջանի ղեկավարների հանդիպումների ժամանակ:

2022-ի մարտի 31-ին վարչապետ Փաշինյանը չէր բացառել, որ Հայաստանը կկառուցի ե՛ւ ճանապարհը, ե՛ւ երկաթուղին, իսկ եթե Ադրբեջանը հրաժարվի սահմանը բացելուց, Հայաստանը մի քանի հարյուր միլիոն դոլար կկորցնի:

Յոթ ամիս անց ծրագրի վերաբերյալ որեւէ հստակ պայմանավորվածություն դեռ չկա։

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Ադրբեջանի ագրեսիան ՄԱԿ-ի կանոնադրության կոպիտ խախտում է. ԵԽԽՎ պատգամավորներ
հաջորդը
ԵՄ առաքելության անդամներն այցելել են Գեղարքունիքի մարզ

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 3

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Հոկտեմբերի 2022
ԵԵՉՀՈւՇԿ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 
« Սպտ   Նյմ »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն