• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ

Հյուսիս-հարավ միջանցքն ու Իրանի շահը

aliq 19:03 | 10.06.2021
aliq 19:03 | 10.06.2021
International North-South Transport Corridor

Ըստ իրանական Mehr գործակալության՝ Իրանի Առեւտրի խթանման կազմակերպության ղեկավարը հայտարարել է Հյուսիս-հարավ միջանցքի երկաթուղային ենթակառուցվածքների կառուցման մեջ ներդրումներ կատարելու Ռուսաստանի պատրաստակամության մասին: Ընդ որում, դրա մասին ավելի վաղ հայտարարել էր նաեւ Ադրբեջանը:

Հյուսիս-հարավ միջանցքի դիրքը Իրանի Իսլամական Հանրապետության աշխարհագրական ամենակարեւոր առավելություններից մեկն է: Այդ միջանցքը Ռուսաստանը, Կովկասի տարածաշրջանը եւ Կենտրոնական Ասիան կապում է Հարավային եւ Հարավարեւելյան Ասիայի, հատկապես Ռուսաստանի հետ մեծ ֆինանսական կապեր ունեցող Հնդկաստանի հետ:

Միջանցքը քարոզարշավի բանավեճերում                             

Տարանցիկ հզորությունների՝ որպես երկրի եկամտի կարեւոր աղբյուրներից մեկի զարգացման կարեւորությունը պահանջում է, որ նախագահի բոլոր թեկնածուները մարդկանց բացատրեն իրենց քաղաքականությունն ու ծրագրերը այս հարցի շուրջ:

Առաջին բանավեճի ընթացքում նախագահի թեկնածուներից միայն մեկն է բարձրացրել երկաթուղային ենթակառուցվածքը՝  որպես երկրի տնտեսական զարգացման շարժիչ ուժերից մեկը, ավարտելու հարցը եւ հայտարարել, որ եթե երկիրը ներդրումներ կատարի Հյուսիս-հարավ միջանցքում, եւ այն շահագործման հանձնվի, Իրանը տարեկան 30 միլիարդ դոլարի եկամուտ կապահովի:

Իրանի շահը

Ըստ տարանցիկ ճանապարհների հարցերով փորձագետների՝ եթե Իրանն ավարտի երկաթուղային եւ տրանսպորտային իր ենթակառուցվածքների կառուցումը, երկիրը կարող է տարեկան 1,1 միլիարդ դոլարի եկամուտ ստանալ Հյուսիս-հարավ միջանցքով ապրանքների տարանցումից, նույնիսկ եթե այդ առեւտրի ծավալի միայն 10 տոկոսն անցնի Իրանի տարածքով:

Դիցուք, Հնդկաստանի ԱԳՆ-ի հրապարակած վիճակագրության համաձայն, Հնդկաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ ապրանքափոխանակության ծավալը միայն 2018-ին գնահատվել է 11 միլիարդ դոլար:

Իրանի տրանսպորտային տնտեսության փորձագետ Մոհամմադ Ջավադ Շահջոուին խոսել է Հյուսիս-հարավ միջանցքում Ռուսաստանի եւ Հնդկաստանի միջեւ ապրանքների տարանցման մեջ Իրանի մասնաբաժնից:

«Ռուսաստանի եւ Հնդկաստանի միջեւ 11 միլիարդ դոլարի ապրանքափոխանակություն կա: Եթե այդ առեւտրի 10 տոկոսն իրականացվի Իրանի տարածքով, ապա միայն Հյուսիս-հարավ միջանցքով մինչեւ 1,1 միլիարդ դոլարի առեւտրաշրջանառություն կկազմակերպվի: Կարեւորն այն է, որ թեեւ դժվար է հաշվարկել Ռուսաստանի եւ Հնդկաստանի միջեւ ապրանքների տարանցման արդյունքում Իրանի եկամտի ճշգրիտ թիվը, սակայն հնարավոր է ճշգրտորեն հաշվարկել Իրանի երկաթուղային միջանցքով անցնող բեռների քանակը: ԻԻՀ-ն կարող է 200-400 դոլար վաստակել իր երկաթուղային ցանցով անցնող յուրաքանչյուր տոննայի դիմաց»,- նշել է իրանցի պաշտոնյան:

100 միլիարդ դոլարի ռեկորդը չի կրկնվել

Mehr գործակալությանը տված հարցազրույցում երկաթուղային տրանսպորտի տնտեսության փորձագետ Ալի Զիայը նշել է, որ Իրանի՝ երկրի տարածքով երկաթուղային բեռնափոխադրումներից ստացվող եկամուտը մեկ տոննայի համար 75-100 դոլար է: Նա նշել է, որ Հյուսիս-հարավ միջանցքի երկաթուղային եւ տրանսպորտային ենթակառուցվածքներով Իրանը տարեկան 30 միլիարդ դոլարի եկամուտ կարող է ստանալ:

Իրանի դեմ նավթային պատժամիջոցների սահմանումից հետո երկրի՝ նավթի վաճառքից ստացված եկամուտները միայն անցյալ տարի (մինչեւ 2021-ի մարտի 20-ը) կազմել են մոտ 10 միլիարդ դոլար:

2000-ականներին՝ Իրանի 9-րդ եւ 10-րդ կառավարությունների օրոք, երկիրը կարողացել է հասնել նավթի ռեկորդային՝ 100 միլիարդ դոլարի վաճառքի, սակայն այդ ռեկորդը չի կրկնվել:

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
UEFA-ն պահանջել է հեռացնել գրառումը
հաջորդը
Պայմանավորվել են հարթել տարաձայնությունները

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 3

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Հունիսի 2021
ԵԵՉՀՈւՇԿ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
« Մյս   Հլս »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն