• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ

Առաջին գնացքը՝ մեկուկես տարվա դադարից հետո

aliq 23:06 | 15.06.2021
aliq 23:06 | 15.06.2021
Yerevan-Batumi train

Մեկուկես տարվա ընդմիջումից հետո առաջին անգամ Երեւանից Բաթում է մեկնել 61 ուղեւորներով արագընթաց գնացքը։

Ըստ «Սպուտնիկ Արմենիայի»՝ առաջին գնացքով Թբիլիսի է ուղեւորվել նաեւ «Հարավկովկասյան երկաթուղու» ղեկավարությունը, որը մտադիր է վրացական կողմի հետ բանակցել Սադախլո-Թբիլիսի հատվածում արագության ավելացման շուրջ: Դա թույլ կտա նոր վագոններին գծի ամբողջ երկայնքով արագություն զարգացնել մինչեւ արագընթաց գնացքի հնարավորություններին համապատասխանող ցուցանիշը:

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի ուղեւորափոխադրումների տնօրենության պետ Գագիկ Մովսեսյանը հայտնել է, որ ուղեւորները Բաթում կհասնեն 16 ժամում: Գնացքի միջին արագությունը 53 կմ/ժ է: Ընդ որում՝ Երեւանից Գյումրի հատվածում գնացքը մինչեւ 100 կմ/ժ արագություն է զարգացնում։

Մովսեսյանը «Սպուտնիկ Արմենիայի» թղթակցին ասել է, որ օրերս ստացել են ցնցուղով, 2 բիոզուգարաններով, ինչպես նաեւ օդի եւ խմելու ջրի մաքրման համակարգերով հագեցած ժամանակակից վագոններ, եւս 12 վագոն ճանապարհին է։

Մովսեսյանը նշել է, որ 2019-ի ամռանը փոխադրվել է 59 հազար ուղեւոր, ինչը 2018-ի նույն ցուցանիշով 6 անգամ ավելի է. 2018-ին ուղեւորահոսքը կազմել է ընդամենը 9 հազար մարդ:

Մովսեսյանը նշել է, որ տոմսերի թանկացման հիմնական պատճառը շվեյցարական ֆրանկի արժեզրկումն է. բանն այն է, որ ամբողջ աշխարհում հենց շվեյցարական ֆրանկով է պայմանավորվում երկաթուղային հաղորդակցության գինը։

«2019-ին 1 ֆրանկը 473 դրամ էր, 2021-ին՝ 579 դրամ։ Արդյունքում տոմսերը 4-5 հազար դրամով թանկացել են»,- նշել է Մովսեսյանը։

Գնացքներն ամեն օր Երեւան-Թբիլիսի-Բաթում-Երեւան երթուղիով կշարժվեն մինչեւ հոկտեմբերի 1-ը:

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Դատապարտում են Էրդողանի այցը Շուշի
հաջորդը
Չվերթերի քանակն ավելացել է

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 3

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Հունիսի 2021
ԵԵՉՀՈւՇԿ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
« Մյս   Հլս »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն