• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
Մշակույթ

Հայտնի են բիենալեի հաղթողները

Անուշ Առաքելյան 14:15 | 20.10.2021
Անուշ Առաքելյան 14:15 | 20.10.2021
International Print Biennale

Հոկտեմբերի 19-ից մինչեւ նոյեմբերի 18-ը կարող եք այցելել գեղագիտության ազգային կենտրոնում բացված «Գեղարվեստական տպագրության երրորդ միջազգային բիենալե 2021»-ի ցուցասրահ եւ ձեր հավանած աշխատանքը, արվեստագետի անունը թողնել արկղի մեջ: Հանրության հավանության արժանացած գործերի հեղինակների անունները կազդարարվեն փակման արարողության ժամանակ:

53 երկրի 353 արվեստագետի շուրջ 500 աշխատանք է ներկայացված  երրորդ միջազգային ցուցահանդես-մրցույթին:

Գլխավոր մրցանակը ստացել է Լեհաստանը ներկայացնող Լուկաշ Բուտովսկին՝ վիմատպության տեխնիկայով արված աշխատանքի համար: «Հնագույն ավանդական տպագրության եղանակով, գունային հետաքրքիր լուծումներով ու մտածողությամբ Բուտովսկին կարողացել է ստանալ ժամանակակից աշխատանք»,- ասում է բիենալեի նախագահ Սոնա Հարությունյանն ու հավելում՝ ընտրությունը բավական բարդ էր, քանի որ լավ աշխատանքներ շատ կային:

Lucas Butovski
Լեհաստանը գեղարվեստական տպագրության ոլորտում առաջատարն է, պատճառը, ըստ Սոնա Հարությունյանի, պետական վերաբերմունքն է, «Լեհաստանում գեղարվեստական տպագրությունը որպես առարկա դասավանդում են արվեստի բոլոր բուհերում, իսկ դա էլ պայմանավորված է նրանով, որ իրենք հին դպրոց ունեն: Եթե մեզ մոտ գեղանկարն է առաջատար դիրքում, այնտեղ գեղարվեստական տպագրությունն է տարածված: Լեհերը անվանի գեղանկարիչ, որպես այդպիսին, չունեն, բայց տասնյակ անուններ կարելի է տալ գեղարվեստական տպագրության ուղղության մեջ»:

Առաջին մրցանակի է արժանացել Նիդերլանդները ներկայացնող Հերման Նորդերմեերը՝ կրկին վիմագրության եղանակով արված աշխատանքի համար:

Herman Noordermeer
Հերման Նորդերմեերը երեք բիենալեներին էլ մասնակցել է, ժյուրին գնահատել է նրա հնարքը՝ սեւ ու սպիտակի միջոցով արված: Հեղինակի այս գործը ասես գեղանկարչական աշխատանք լինի:

Սոնա Հարությունյանը նշում է, որ Նիդերլանդներում եւս գեղարվեստական տպագրության հին ավանդույթներ ունեցող դպրոց է գործում:

Մեզ մոտ՝ Հայաստանում, վիմատպության ընդամենը մեկ հաստոց կա, տեխնիկայով զբաղվող ընդամենը մեկ մասնագետ: «Արման Վահանյանը 2018 թվականին շվեյցարական Բազել քաղաքում ապրեց, աշխատեց վիմատպության արվեստանոցում: Բայց հիմա դասավանդել չի ցանկանում, ստեղծագործում է»:

Երկրորդ մրցանակին է արժանացել Միլոշ Վուչեն Բոսնիա եւ Հերցոգովինայից: Այս երկրում եւս վերելք է ապրում գեղարվեստական տպագրությունը: Միլոշ Վուչեի աշխատանքն արված է 16-րդ դարից եկած օֆորտ (ֆր.՝ eau-forte — ազոտական թթու, բորակաթթու) տեխնիկայով: Օֆորտը փորագրության տեսակ է, երբ տպաձեւի խորացված, փորված տարրերը ստեղծվում են թթուներով մետաղը խածատելու միջոցով։ Հայ եւ համաշխարհային օֆորտի ամենախոշոր վարպետներից է Էդգար Շահինը:

Miloš Vučen

Միլոշ Վուչեի աշխատանքը երկրում ծավալված երկարամյա պատերազմի սարսափի արտացոլանքն է:

Երրորդ մրցանակակիրն է հնդիկ արվեստագետ Չանդրեշեկհար Վագմարեն: Սոնա Հարությունյանն ասում է՝ Հնդկաստանում վաղուց արմատներ գցած գեղարվեստական տպագրությունը կապված է Անգլիայի հետ ունեցած մշակութային փոխհարաբերությունների հետ: Ըստ բիենալեի հիմնադրի՝ հնդիկների ձեռագիրն առանձնանում է: Քիչ են ներկայացվում վերացական պատկերներ, փոխարենը առարկայական են: Չանդրեշեկհար Վագմարեի սյուրռեալիստական այս գործը դիցաբանության հետ է առնչվում:

Chandreshekhar Vagmaren
Հայ մասնակիցների համար սա հարթակ է ոչ միայն շփվելու այլազգի ստեղծագործողների հետ, տեսնելու գեղարվեստական տպագրության միջազգային տենդենցները, այլեւ դիտարկելու նրանց գործերի համատեքստում:

Թեեւ մրցանակակիրների մեջ հայ ստեղծագործող չի ընդգրկվել, բայց պատվոգրի արժանացել է Սիրանուշ Մխիթարյանը՝ «Satan tango»՝ «Սատանայական տանգո» աշխատանքի համար:

Ցիանոտիպիայի տեխնիկայով արված տպագրությունը ֆոտոկոլաժ է, հեղինակը վերնագրով հղում է անում Բելլա Տարրի համանուն ֆիլմին, որը, ինչպես եւ ֆոտոկոլաժը, պայքար է ներքին ու արտաքին խնդիրների դեմ: Ֆոտոկոլաժով Սիրանուշ Մխիթարյանը, ինչպես ինքն է ասում, «ատամ է ցույց տալիս» աշխարհի նետած խնդիրներին: Ցիանոտիպիայով զբաղվող քիչ ստեղծագործողներ կան Հայաստանում, հետաքրքրական է, որ այն առավել գրավում է կանանց:

Siranush Mkhitaryan
Ժյուրին գնահատել է Սիրանուշի աշխատանքի բովանդակությունը, նորարարական մոտեցումը, իսկ ըստ Սոնա Հարությունյանի՝ մեր ստեղծագործողների գլխավոր խնդիրը կաղապարված մտածողությունն է, հայ մասնակիցների աշխատանքները մեծ մասամբ արխաիկ գործեր են՝ ազգային սիմվոլների հետ առնչվող:

«Մերոնք վախենում են համարձակ լինելուց, քայլ անելուց, փակ են: Այս հարցում մեծ դեր ունի Գեղարվեստի ակադեմիան, որտեղ ժամանակակից արվեստ չեն դասավանդում, հասնում են 20-րդ դարի սկիզբ, դրանով ավարտվում է: Ուսանողը պատկերացում չի կազմում ժամանակակից արվեստի մասին, ստանում է այն, ինչ մատուցում ու պահանջում են, քչերն են հետո ինքնակրթությամբ զբաղվում»:

Sona Harutyunyan
Ըստ Սոնա Հարությունյանի՝ արվեստի բուհերում արմատական փոփոխությունների կարիք կա: «Անցյալ տարի գերմանացի արվեստագետ, ժյուրիի նախագահ Հերբերդ Մայերը անձամբ մի քանի անգամ հանդիպեց ուսանողների հետ: Վերջում ասաց՝ անհավանական ուսանողներ ունեք, բայց գիտելիքն է պակասում, չեն կարողանում ներսի եղածը դուրս բերել, քանի որ չգիտեն՝ այսօր աշխարհում ինչ է կատարվում»:

«Մշակույթների երկխոսություն» կազմակերպության հիմնադիր նախագահ եւ երեւանյան գեղարվեստական տպագրության բիենալեի հիմնադիրն ասում է՝ փոփոխությունների համար առաջին հերթին այլ մտածողությամբ դասախոսներ են պետք: Ուսանողներն ունեն բիենալեի կարիքը՝ հաշվի առնելով նրանց հոսքը ցուցադրությանը: Իսկ աշխատանքները, որ կախված են այստեղ, ապացույցն են այն բանի, թե ուր է հասել աշխարհը եւ թե որ կետում ենք մենք այս դաշտում»:

Անուշ Առաքելյան

Մասնագիտությամբ լեզվաբան եմ, բայց հիմնական զբաղմունքս եղել է լրագրությունը։ Սկսելով «Շողակաթ» հեռուստաընկերությունից՝ մշտապես լուսաբանել եմ մշակութային իրադարձություններ՝ խնդիր ունենալով արվեստի երեւույթները չթողնել ստվերում։

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Ավելի քան 6 միլիարդ չափաբաժին պատվաստանյութ
հաջորդը
Կառավարական հանձնաժողով կստեղծվի

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 3

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Հոկտեմբերի 2021
ԵԵՉՀՈւՇԿ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Սպտ   Նյմ »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն