• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
Տնտեսություն

Հեքիաթ բարի թագավորի եւ չար բոյարների մասին

Արման Գալոյան 18:15 | 02.08.2022
Արման Գալոյան 18:15 | 02.08.2022
Car gas

Ընդամենը մի քանի օր առաջ ՀՀ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարությունից պնդում էին, թե ավտոմեքենաների գազաբալոնների վկայագրման վերջնաժամկետը չի երկարաձգվի, եւ օրենքը օգոստոսի 1-ից պետք է կիրառվի: Բայց ինչպես ակնկալվում էր, եղավ հակառակը. որոշվել է հետաձգել օրենքի կիրառումը։ Որոշողը, բնականաբար, ՏԿԵ նախարարությունը չի եղել, այս նախարարությանը վերապահվել է ընդամենը որոշումը կատարողի գործառույթ։

Եվ այսպես, երեկ պարզ դարձավ՝ վարորդները կարող են հեռախոսազանգով հերթագրվել, ու մինչեւ հասնի լիցենզավորվելու իրենց հերթը, կշարունակեն սպասարկվել գազալցակայաններում։ Որոշումը միանշանակ տրամաբանական է. Հայաստանում գործում է 20 լիցենզավորման կետ այն դեպքում, երբ մեր երկրում գազով աշխատող ավելի քան 400 հազար մեքենա կա։ Հերթագրվելու դեպքում մոտակա ժամկետը նոյեմբերին է, շատ կետերում՝ անգամ հաջորդ տարի։ Այնպես որ, անգամ 24 ժամ աշխատելու դեպքում անհնար էր մինչեւ օգոստոսի 1-ը լիցենզավորել բոլոր մեքենաները։ Ըստ այդմ՝ պետք էր գտնել ինչ-որ լուծում։

Լուծումը գտնվեց։ Բայց այդ որոշումը կայացվեց, երբ Նիկոլ Փաշինյանը Լոռու մարզով անցնելիս հանդիպեց ճանապարհը փակած գյուղացիների։ Տեղում զանգահարեց ՏԿԵ նախարարին եւ հանձնարարեց լուծել խնդիրը: Կարճ ժամանակ անց եղավ ՏԿԵ նախարարության հաղորդագրությունը, թե գազաբալոնների վկայագրման համար հերթագրումը դյուրացրել են, այլեւս կարիք չի լինի այցելել լիցենզավորված ընկերություն։

Հիմա արդեն բոլորը գոհ են ու երջանիկ։ Ստացվեց գեղեցիկ հեքիաթ՝ բարի թագավորի ու չար բոյարների մասին:

Նման գործելաոճն, իհարկե, նորություն չէ. հիշում եք Մաշտոցի պողոտայում կրպակների հայտնի պատմությունը. ակտիվիստները մի քանի ամիս շարունակ պայքարում էին պողոտային հարող պուրակում կրպակներ տեղադրելու դեմ, քանի որ ծառեր պետք է հատվեին։ Եվ ահա ամիսներ տեւած պայքարից հետո Սերժ Սարգսյանն այցելեց այնտեղ եւ քաղաքապետ Մարգարյանին հրահանգեց՝ «Տարոն ջան, սիրուն չէ»։ Այդպես եղավ նաեւ «էլեկտրիկ Երեւանի» դեպքում, երբ Սերժ Սարգսյանը նորից «խառնվեց», ու հարցին միջանկյալ լուծում տրվեց։

Հիմա Նիկոլ Փաշինյանն է նույն կերպ վարվում։

Այնինչ իշխանությունները կարող էին լիցենզավորման գործընթացն այնպես կազմակերպել, որ այն դժգոհությունների տեղիք չտար։ Ի վերջո դժվար է պատկերացնել՝ ինչպե՞ս կարող է 20 լիցենզավորման կետը 400 հազար մեքենա սպասարկել։ Ամենապարզ հաշվարկներով տարեսկզբից՝ լիցենզավորման գործընթացի մեկնարկից ի վեր, եթե անգամ այդ կայաններն աշխատեին առանց հանգստյան օրերի, 24 ժամ շարունակ, ժամանակը չէր բավականացնի մինչեւ օգոստոսի 1-ը բոլոր մեքենաները ստուգելու եւ դրանց վկայագիր տալու համար։ Այնպես որ կարելի էր ի սկզբանե պայմաններ ստեղծել գործընթացի պատշաճ իրականացման համար եւ հետո միայն պարտադրել այն քաղաքացիներին։

Թեեւ գործող իշխանությունների դեպքում նման գործելաոճը միանգամայն բնական է. նրանք միշտ էլ ամեն ինչ անում են «կիսատ-պռատ», ընդամենը սիրողական մակարդակով, չխորանալով խնդրի մանրամասների մեջ։

Թերեւս գազաբալոնների վկայագրումն այլընտրանք չունի. ԱԻՆ-ի տվյալներով 2016-ին եւ 2017-ին հանրապետությունում գազաբալոնի 3-ական պայթյուն է եղել՝ 1-ական զոհով եւ 3-ական տուժածով: 2018-ին կրկին 3 դեպք է եղել, բարեբախտաբար առանց զոհերի: 2019-ին պայթյունի 1 դեպք է գրանցվել, 2020-ին՝ 2, որի հետեւանքով զոհվել է մեկ մարդ: 2021 թվականին էլ 4 պայթյուն է եղել, վիրավորվել է 7 մարդ։

Arman Galoyan
Արման Գալոյան

Լրագրող եմ, բանասիրական գիտությունների թեկնածու, լրագրության դասախոս: Գրում եմ քաղաքականության եւ տնտեսության մասին: Հետաքրքրություններիս շրջանակում՝ քաղաքագիտություն, փիլիսոփայություն, պատմություն: Ափսոսում եմ, որ միաժամանակ նկարչական պրոֆեսիոնալ կրթություն չեմ ստացել:

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Ընդլայնել է Իրանի նկատմամբ պատժամիջոցների ցանկը
հաջորդը
550 միլիոն դոլարի լրացուցիչ օգնություն Ուկրաինային

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 3

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Օգոստոսի 2022
ԵԵՉՀՈւՇԿ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Հլս   Սպտ »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն