• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ

Աջափնյակի մետրոյի կայարանը կկառուցվի «Թումո»-ի մայթին

aliq 14:17 | 02.03.2023
aliq 14:17 | 02.03.2023
Tumo

Աջափնյակի մետրոյի նոր կայարանի կառուցման նախագծման աշխատանքների ֆինանսավորման համար հատկացվել է 1 միլիարդ 100 միլիոն դրամ: Մնացած գումարը հետագայում լրացնելու է Երեւանի քաղաքապետարանը, որն արդեն 545 միլիոն դրամ վճարել է։ Ըստ տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարար Գնել Սանոսյանի՝ նախագծի արժեքը 1 միլիարդ 848 միլիոն դրամ է: Նախնական հաշվարկներով Աջափնյակի 1,5 կմ-անոց կայարանի շինարարությունը կտեւի 2 տարի: Կայարանի շինարարությունը ենթադրում է նաեւ մետրոկամուրջ:

80-ականների նախագծի համեմատ մի քանի փոփոխություն է արվել: Նախկինում կայարանը նախատեսված էր Աբելյան փողոցի անկյունում, որտեղ արդեն իսկ շենք է կառուցվել: Կայարանը 120-140 մետր տեղափոխվել է դեպի Հալաբյան-Աբելյան խաչմերուկ՝ «Թումո»-ի մայթին, ինչի շնորհիվ շինարարության արժեքը նախատեսվածից մոտ 15%-ով ցածր է լինելու, իսկ շինարարության ժամկետը մոտ 6 ամսով կրճատվելու է:

Կայարանի կառուցումը հիմնավորվում է նաեւ Աջափնյակը քաղաքի կենտրոնի հետ կապող ուղիների սակավությամբ, Կիեւյան եւ Դավթաշենի կամուրջները քաղաքային տրանսպորտից զգալի բեռնաթափելու հնարավորությամբ: Ըստ կանխատեսումների՝ Աջափնյակի կայարանի շահագործմամբ մետրոյում ուղեւորափոխադրումների քանակը աճելու է 22%-ով:

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Նպաստ պատերազմում անհայտ կորածների եւ գերեվարվածների հարազատներին
հաջորդը
Մոսկվան Կիեւի հետ բանակցություններից չի հրաժարվում. Լավրով

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 3

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Մարտի 2023
ԵԵՉՀՈւՇԿ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Փտր   Ապր »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն