• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ

Երկաթուղային ենթակառուցվածքում վթարները Հայաստանում աճել են

aliq 15:57 | 24.05.2023
aliq 15:57 | 24.05.2023
Railway Armenia

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը հայտնել են, որ Երկաթուղային ենթակառուցվածքում 2023-ի սկզբին գրանցվել է վթարների թվի աճ։ Այս տարի տեղի է ունեցել 5 ճանապարհատրանսպորտային պատահար, ինչպես նախորդ տարիներին, բոլորը եղել են վարորդների մեղքով։ Կառույցից հայտնել են նաեւ, որ 2022-ին երկաթուղում արձանագրվել է 12 ճանապարհատրանսպորտային պատահար եւ անասունների վրաերթի 48 դեպք։ 2021-ի համեմատ միջադեպերի թիվը փոքր-ինչ նվազել է, սակայն բոլոր դեպքերում վարորդները անտեսում են երկաթուղային գծերը հատելու կանոնները։ «Հարավկովկասյան երկաթուղու» ենթակառուցվածքներում գործում է երկաթուղային գծանցներով 103 անցում, որից 37-ը ՝ կարգավորվող, 73-ը ՝ չկարգավորվող։  «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը հետեւողական աշխատանքներ է տանում չարտոնված անցումները վերացնելու համար, բայց դեռեւս շոշափելի արդյունք չկա։

Ուշադրություն. գնացքների արգելակման հեռավորությունը գերազանցում է 500 մետրը

Անցած 15 տարվա ընթացքում «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ում զգալիորեն աճել են գնացքների երթեւեկության ինտենսիվությունը, գնացքի արագությունը եւ քաշը: Ուղեւորատար գնացքների արագությունը մերձքաղաքային հաղորդակցությունում ներկայում կազմում է 100 կմ/ժ, իսկ բեռնատար գնացքները լինում են մինչեւ 4500 տոննա քաշով: Նման պարամետրերով գնացքների արգելակման հեռավորությունը գերազանցում է 500 մետրը, ինչը նշանակում է, որ երկաթուղային ենթակառուցվածքը հատելիս երթեւեկության կանոնների խախտումները պարունակում են լրջագույն սպառնալիքներ, որոնք կարող են հանգեցնել ամենածանր հետեւանքների:

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Աղտոտված ջուր՝ վտանգավոր սնունդ
հաջորդը
Google-ը Գերմանիայում կհեռացնի միայն ակնհայտ կեղծ տեղեկությունները

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 3

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Մայիսի 2023
ԵԵՉՀՈւՇԿ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Ապր   Հնս »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն