• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ

Կարմիր ծովի ճգնաժամը նոր հնարավորություն է բացում Վրաստանի համար

aliq 20:33 | 19.01.2024
aliq 20:33 | 19.01.2024

Չինաստանից Վրաստան ծովային բեռնափոխադրումների արժեքը քառապատկվել է Իսրայելի եւ ՀԱՄԱՍ-ի միջեւ պատերազմի պատճառով Կարմիր ծովում ճգնաժամի ֆոնին։

«Ալիք Մեդիա Վրաստան»-ը, հղում անելով Business Formula-ն, հայտնել է, որ Չինաստանից Վրաստան առաքման արժեքը մեկ տարայի համար 45-75 օրում 2000-ից հասել է 9000 դոլարի։

Գործարարներն արդեն մտածում են երկաթուղային տրանսպորտին անցում կատարելու մասին։ Ստեղծված իրավիճակում դրանք ներկրողների համար ավելի քիչ կարժենան, իսկ առաքման ժամկետները կկրճատվեն։

Փորձագետները համոզմունք են հայտնել, որ Կարմիր ծովի ճգնաժամը նաեւ նոր հնարավորություններ է բացում Վրաստանի համար։ Տրանսպորտային միջանցքների հետազոտությունների կենտրոնի տնօրեն Պաատա Ցագարեիշվիլին հայտարարել է, որ այժմ Վրաստանը պետք է աշխատի Չինաստանն ու Եվրոպան կապող երկաթուղային ծառայությունների զարգացման վրա։ «Խոսքը Չինաստանից Վրաստանի ուղղությամբ երկաթուղային տրանսպորտի ուժեղացման մասին է՝ ներառյալ Ղազախստանը, Ադրբեջանն ու Կասպից ծովը»,- պարզաբանել է Ցագարեիշվիլին։

Կարմիր ծովը Սուեզի ջրանցքով միացնում է Հնդկական օվկիանոսը Միջերկրական ծովին եւ այդպիսով ծառայում է որպես կենտրոնական առեւտրային ճանապարհ, որով անցնում է համաշխարհային առեւտրի մինչեւ 12 տոկոսը։ Այդ կարեւոր առեւտրային ճանապարհով բեռնափոխադրումները վերջին ամիսներին կիսով չափ կրճատվել են։

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Պակիստանը վերականգնում է Թեհրանի հետ հարաբերությունները
հաջորդը
Ռուսաստանը որոշել է խզել հարաբերությունները շատ երկրների հետ. Reuters

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 3

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Հունվարի 2024
ԵԵՉՀՈւՇԿ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
« Դկտ   Փտր »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն