• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ

Զեկույց ԱԺ-ում լրագրողների նկատմամբ անթույլատրելի արարքների մասին

aliq 17:13 | 09.02.2022
aliq 17:13 | 09.02.2022
Arman Tatoyan

ՀՀ Մարդու իրավունքների պաշտպան Արման Թաթոյանն արտահերթ զեկույց է հրապարակել Ազգային ժողովում լրագրողների մասնագիտական աշխատանքի սահմանափակումների եւ լրագրողների նկատմամբ հանրային պաշտոնյաների անթույլատրելի արարքների մասին։ Զեկույցում մանրամասն վերլուծված են վիճարկվող կարգավորումների հիման վրա կիրառվող սահմանափակումների իրավաչափությանը վերաբերող հարցերը, ինչպես նաեւ ներկայացված են լրագրողների պաշտպանված մասնագիտական աշխատանքի ապահովման կանոններ:

Պաշտպանը զեկույցում ընդգծել է այն հիմնարար մոտեցումը, որ հանրային պաշտոնյաները պետք է առաջնորդվեն լրագրողների բարեխղճության ու օրինավորության կանխավարկածով:

Զեկույցն ամրագրում է, որ գոյություն չունեն իրավական հստակ կարգավորումներ, որոնցով կամ որոնց հիման վրա կամրագրվեն ԱԺ-ում հավատարմագրված լրագրողների աշխատանքի առանձնահատկությունները ԱԺ նստավայրի տարածքում եւ շենքում։

Հանցագործությունների դեմ պայքարի հիմնավորումներ սահմանափակումները հիմնավորելիս

Պաշտպանն ընդգծել է, որ ԱԺ-ում հավատարմագրված լրագրողների նկատմամբ պատասխանատվության միջոցները չունեն իրավական հիմք, չեն ստացել օրենքի մակարդակով ամրագրում, ինչպես նաեւ կանխատեսելի չեն հենց իրենց՝ լրագրողների համար:

Լրագրողները պատշաճորեն չեն իրազեկվել իրենց իրավունքների, մասնագիտական գործունեության սահմանափակումների, դրանց թվում՝ սահմանափակումների սահմանների, ինչպես նաեւ այդ սահմանափակումներին չհետեւելու դեպքում բացասական հետեւանքների վերաբերյալ:

Անորոշ կարգավորումների ու օրենսդրական բացի պատճառով ստեղծվել է իրավիճակ, երբ տարբեր հանրային գործիչներ, որոնց թվում՝ Կառավարության եւ ԱԺ բարձրաստիճան պաշտոնյաներ լրագրողների մասնագիտական աշխատանքի քննարկվող սահմանափակումները հիմնավորելիս բերում են հանցագործությունների դեմ պայքարի հիմնավորումներ:

Նյութերը ջնջելու պահանջներ, հավատարմագրումից զրկելու սպառնալիքներ

ՄԻՊ-ի զեկույցում նաեւ մանրամասն վերլուծված է ԱԺ-ում ծառայություն իրականացնող անվտանգության աշխատակիցների անթույլատրելի վարքագիծն ու արարքները լրագրողների նկատմամբ, դրանց թվում՝ ապօրինի սպառնալիքների ներքո լրագրողներին ապօրինի պահանջներ ներկայացնելը (առանց հիմնավորումների լրագրողական նյութերը ջնջելու պահանջներ, հավատարմագրումից զրկելու սպառնալիքի դեպքեր եւ այլն):

Պաշտպանը շեշտել է, որ ԱԺ-ում հավատարմագրված լրագրողի աշխատանքը պետք է կանոնակարգվի ոչ թե հանցավորության դեմ պայքարի կամ այդ իմաստով ԱԺ անվտանգության ապահովման, այլ կոնկրետ մարմնի բնականոն գործունեության տեսանկյունից՝ մասնագիտական աշխատանքի նկատմամբ հարգանքով եւ առանց լրագրողի աշխատանքի խոչընդոտների:

Սահմանափակումները չպետք է «թաքցվեն» անվտանգության կանոնների հետեւում

Մարդու իրավունքների պաշտպանն ընդգծել է, որ ԱԺ անվտանգության ապահովումը հիմնարար կարեւորություն ունի, սակայն լրագրողների աշխատանքի սահմանափակումները չպետք է «թաքցվեն» անվտանգության կանոնների հետեւում:

ԱԺ-ում հավատարմագրված լրագրողների աշխատանքի սահմանափակումների՝ ՀՀ Սահմանադրությանը համապատասխանության հարցով Մարդու իրավունքների պաշտպանը դիմել է նաեւ Սահմանադրական դատարան. վիճարկվել է «ԱԺ կանոնակարգ» ՀՀ սահմանադրական օրենքի 5-րդ հոդվածի 2-րդ մասի, 14-րդ հոդվածի 7-րդ մասի, 54-րդ հոդվածի 4-րդ մասի համապատասխանությունը ՀՀ Սահմանադրության 42-րդ, 51-րդ, 75-րդ, 78-րդ, 79-րդ եւ 81-րդ հոդվածներին:

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Կրեմլի գործողությունները միտված են ՆԱՏՕ-ի թուլացմանը
հաջորդը
Աշխարհի ամենամեծ կամուրջներից մեկը Թուրքիայում

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 3

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Փետրվարի 2022
ԵԵՉՀՈւՇԿ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28 
« Հնվ   Մրտ »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն