• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • русская редакция
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • русская редакция
ՀայաստանՄենք

Ինչպես էր կառուցվում միացումը

Տիգրան Պասկեւիչյան 19:30 | 08.08.2022
Տիգրան Պասկեւիչյան 19:30 | 08.08.2022
Goris-Stepanakert

Կյանքիս ամենաերջանիկ տարիները 1995-1999 թվականներն էին։ Աշխատում էի «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամում։ Ծրագրերից ամենաառաջնահերթն այդ ժամանակ «Գորիս-Ստեփանակերտ» ավտոճանապարհի շինարարությունն էր։ Գրեթե ամեն ամիս լինում էինք շինարարության տեղամասերում, փուլ առ փուլ հետեւում «դարի կառույցի» կայացմանը։

Ասել, թե կարեւորագույն այդ ճանապարհը կառուցվում էր հասարակական համընդհանուր խանդավառության պայմաններում, սուտ կլինի։ Ով ինչ ասես գրում էր, ինչ ասես խոսում, պահանջում։

Հայաստանի կառավարության ղեկավարի պաշտոնն այսօր զբաղեցնողը, որն այդ տարիներին լրագրող էր, իսկ հիմա հեզորեն հրաժարվում է Քաշաթաղի (Լաչինի) վերջին հայաբնակ գյուղերից, գավառական դետեկտիվի կրքով հետազոտում ու բացահայտում էր հիմնադրամի այն ժամանակվա ղեկավարների արտասահմանյան գործուղումներն ու «ինչ-որ 200 հազար դոլարի համար արժե՞ր հասնել Ավստրալիա» ոճով եզրակացնում, թե դրանք անարդյունավետ են։

Իսկ ճանապարհը կառուցվում էր՝ հույս տալիս ոչ միայն արցախցիներին, այլեւ շատ հայաստանցիների հրավիրում բնակվելու Բերձոր քաղաքում, ճանապարհամերձ գյուղերում։

Վերաբնակեցման ջատագովն ու շարժիչը՝ «Ղարաբաղ» կոմիտեի անդամ Ալեքսան Հակոբյանը, Քաշաթաղի վարչակազմի ղեկավար Գագիկ Քոսակյանը, ոստիկանության պետ Գագիկ Վարդանյանը եւ մյուսները, այդ օրերին ոգեւորությամբ էին հետեւում ծրագրի ընթացքին՝ հավատով, որ ճանապարհի շնորհիվ Գորիսի եւ Ստեփանակերտի միջակայքը հայաբնակ է դառնալու։

Alexan Hakobyan & Tigran Paskevichyan

ձախից՝ Ալեքսան Հակոբյան, լուս․ Վահան Քոչարի

Հիշում եմ՝ ինչպես էր Ալեքսան Հակոբյանը համոզում հիմնադրամի այն ժամանակվա տնօրեն Մանուշակ Պետրոսյանին ֆինանսավորումը մի քիչ ավելացնել ու Բերձորով անցնող հատվածներում մայթեր կառուցել։ Ասում էր՝ մարդիկ պետք է զգան, որ քաղաքում են ապրում։ Նախագծում մայթեր չկային, ֆինանսավորումն ավելացնելը դժվար էր։ Կապալառու շինարարական կազմակերպության ղեկավար Վաչագան Խուրշուդյանը հանձն առավ սեփական միջոցներով անել այդ գործը։ Մայթերը կառուցվեցին, մինչ օրս էլ կան։

Միեւնույն ժամանակ, սակայն, մի շատ հայտնի մտավորական (արդեն հանգուցյալ) ասում էր՝ սարքե՛ք, սարքե՛ք, որ Արցախը հայաթափելու Լեւոնի ծրագիրը հեշտ ու արագ իրականացնեք։ Նա հավանաբար նկատի ուներ, որ «կյանքի ճանապարհ» համարվող «Գորիս-Ստեփանակերտը» նահանջի ճանապարհ էր դառնալու։

Չդարձավ, չէր կարող դառնալ, որովհետեւ ճանապարհի շինարարությանն առընթեր էին բանակաշինությունը, տնտեսական ու սոցիալական աջակցությունը, վերաբնակեցումը եւ վերջապես՝ դիվանագիտությունը, որն ապահովում էր նշվածների «թիկունքը»։

Չնայած հասարակական անտարբերությանն ու չկամությանը՝ հնարավոր եղավ ե՛ւ անհրաժեշտ գումարը հանգանակել, ե՛ւ ավարտին հասցնել բարդ տեղանքում կատարվող շինարարությունը։ Կառուցվեց մի ճանապարհ, որը շուրջ քսան տարի ծառայեց որպես «Միացում»-ի խորհրդանիշ։

Քանի ընկել եմ հուշերի գիրկը, մի քանի բան էլ ասեմ ԼՂԻՄ-ը շրջապատող (ազատագրված) տարածքների նկատմամբ Արցախի իշխանությունների վերաբերմունքի մասին։

Աշխատանքի բերումով Արցախ գործուղվող խմբերի կազմում հաճախ էի մասնակցում ԼՂ նախագահների եւ/կամ վարչապետների աշխատանքային հանդիպումներին, որոնց ընթացքում քննարկվում էին հեռանկարային ծրագրեր։ Չեմ հիշում դեպք, որ նախագահներ Ռոբերտ Քոչարյանը, Արկադի Ղուկասյանը, վարչապետներ Լեոնարդ Պետրոսյանը, Ժիրայր Պողոսյանը, Անուշավան Դանիելյանն առաջ քաշեին գրավված (ազատագրված) տարածքների բնակավայրերում անհրաժեշտ ենթակառուցվածքներ ստեղծելու կամ եղածը նորացնելու նպատակներ։ Խոսքը մյուս հինգ շրջաններից բացի նաեւ Քաշաթաղի եւ Քարվաճառի մասին է։

Լուռ, անբառ սպասում էին այդ շրջանների վերադարձին՝ համահայկական ներուժն ուղղելով միայն ԼՂԻՄ-ի շրջանների զարգացմանը։ Ու պարզ չէ՞, թե նրանք ինչու հարայհրոց բարձրացրին 1998-ին, երբ խոսվում էր անտեսված եւ արհամարհված շրջանների վերադարձի մասին։

Տիգրան Պասկեւիչյան

Իմ կրոնն ու դավանանքը խոսքն է։ Ուժին, սպառազինությանը, քաղաքական խարդավանքներին ու նման բաներին չեմ հավատում։ Պետք է խոսենք, համոզենք իրար, եթե անգամ դա անհնար է թվում։

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
9 զինծառայողներից մեկի վիճակը ծանր է, 3-ինը՝ միջին ծանրության
հաջորդը
«Վեոլիա ջուր»-ը կրկին բարձրացնում է ջրի սակագինը

խմբագրական

ԵՄ-ին Հարավային Կովկասում անհրաժեշտ է ռազմական բալանս

Ուկրաինա | Պատերազմ

Ռուսաստանը թանկարժեք մահ է սփռում. Դմիտրի Չուբենկո

Promotion Image

Ուկրաինա․ մարդկային պատմություններ

«Պատերազմը ստիպեց արժեւորել կյանքի ամեն ակնթարթը»

լրահոս

  • Ադրբեջանը խախտել է բոլոր հնարավոր կոնվենցիաները․ ՄԱԿ-ի մանդատակիրներ

    14:20 | 31.01.2023
  • ԿՄԽՄԿ-ի միջոցով Արցախից 3 հիվանդ տեղափոխվել է ՀՀ...

    13:59 | 31.01.2023
  • ՀՀ եւ ԵՄ միջեւ Ընդհանուր ավիացիոն գոտու համաձայնագիրն...

    13:37 | 31.01.2023
  • Լեհաստանն ավելացնում է ռազմական ծախսերը

    13:11 | 31.01.2023
  • Ահաբեկիչներին կզրկեն քաղաքացիությունից

    12:46 | 31.01.2023

ընտրանի

  • 1

    IN MEMORIAM

  • 2

    Ներմուծվող ավտոմեքենաները SOS համակարգ կունենան

  • 3

    «Ափսոս էր երեխան»

  • 4

    Հայաստանում խաղադրույքների գումարը հերթական ռեկորդն է սահմանել

  • 5

    ԵՄ-ին Հարավային Կովկասում անհրաժեշտ է ռազմական բալանս

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Օգոստոսի 2022
Ե Ե Չ Հ Ու Շ Կ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Հլս   Սպտ »

© 2022 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա