• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ

Հանրային տրանսպորտը դարձյալ կհանձնվի մասնավոր ընկերություններին

aliq 15:28 | 10.11.2022
aliq 15:28 | 10.11.2022
Armenia government

Կառավարությունը վերանայել է ներհամայնքային կանոնավոր ուղեւորափոխադրումների գործող կարգավորումները` ոլորտի կառավարումը հանձնելով մասնավոր կազմակերպություններին։

Ըստ «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» գործող օրենքի՝ օպերատորը 100%  համայնքային կազմակերպություն է, իսկ երթուղիների սպասարկման իրավունքը կազմակերպություններին տրամադրվում է միայն մրցույթով: Սակայն հայտերի բացակայության պատճառով մրցույթները տեղի չեն ունենում, եւ համայնքները մնում են առանց տրասնպորտային սպասարկման։

Խնդրի լուծման համար առաջարկվել է գործող օրենքում ներհամայնքային երթուղիների սպասարկման ընտրությունը կատարել ոչ միայն մրցույթով, այլեւ գնման ընթացակարգով։ Ըստ որոշման նախագծի՝ այս դեպքում գնման գործընթացի հաղթող կճանաչվի երթուղու 1 կիլոմետրի սպասարկման համար ամենացածր արժեք ներկայացրած կազմակերպությունը՝ ի տարբերություն գործող կարգավորումներով սահմանված մեկ ուղեւորի տեղափոխման արժեքի։

Նոր օրենքով` անկախ փոխադրված ուղեւորների քանակից ուղեւորների վճարված փոխադրավարձն ամբողջությամբ վճարվելու է համայնքի բյուջե եւ փոխադրող կազմակերպությունը համայնքից ստանալու է իր ծառայության ֆիքսված գնման շրջանակում սահմանված վճարը: Պայմանագիրը կնքվելու է 5-10 տարի ժամկետով, տրանսպորտային միջոցների տարիքը չպիտի գերազանցի 10 տարին։

Առաջարկվել է կանոնակարգել նաեւ ներհամայնքային կանոնավոր ուղեւորափոխադրումների սպասարկման պահանջը եւ նման իրավունք վերապահել ցանկացած կազմակերպության կամ անհատ ձեռնարկատիրոջ։ Ենթադրվում է, որ օրենքի ընդունման դեպքում այն կտարածվի ոչ միայն մարզային, այլեւ երեւանյան տրանսպորտի վրա։

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Մշակվել է «տոքսիկ պատգամավորների» սեւ ցուցակ
հաջորդը
ԱՄՆ թմրամիջոցների դեմ պայքարի բյուրոյի ղեկավարը Հայաստանում է

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Կարմիր գրքում գրանցված ծաղիկ է վաճառվում

  • 2

    Մեղուների քանակը նվազել է, բույսերի փոշոտումը՝ վատացել

  • 3

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 4

    Շարադրություն. Զոյա Բեգլարյան, «Իմ գյուղը»

  • 5

    Շարադրություն. Մարիամ Ղուկասյան, «Իմ գյուղը»

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Նոյեմբերի 2022
ԵԵՉՀՈւՇԿ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 
« Հկտ   Դկտ »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն