• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
ՀայաստանՄենք

Կամավոր ատեստավորման տխուր ներկան

Մարիամ Սարգսյան 13:30 | 01.11.2021
Մարիամ Սարգսյան 13:30 | 01.11.2021

Ուսումնական տարին «քննական» է մեկնարկել Հայաստանի հանրակրթական դպրոցների շուրջ 1000 ուսուցիչների համար: Նրանք մասնակցել են կամավոր ատեստավորմանը՝ հնարավորություն ստանալով բարձրացնելու սեփական աշխատավարձը: Սա ծրագրի փորձնական փուլն էր, հաջորդ 3-4 տարում էլ կլինեն նման քննություններ:

Կրթության, գիտության, մշակույթի եւ սպորտի նախարարության (ԿԳՄՍՆ) հանրակրթության վարչության հանրակրթական եւ արտադպրոցական ծրագրերի մշակման եւ իրականացման բաժնի պետ Սուսաննա Ազատյանը «Ալիք Մեդիա»-ի հետ զրույցում ասում է, որ այս փուլում կամավոր ատեստավորմանը մասնակցել են յոթ առարկաներ («Հայոց լեզու եւ գրականություն», «Հայոց պատմություն», «Հանրահաշիվ», «Երկրաչափություն», «Ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն» եւ «Աշխարհագրություն») դասավանդող ուսուցիչներ։ Մյուս տարի հնարավորություն կունենան մասնակցելու 5-12-րդ դասարանների բոլոր առարկաների ուսուցիչները:

Susanna AzatyanԿամավոր ատեստավորման համար դիմել է 1372 ուսուցիչ, մասնակցել՝ 996-ը: Նրանց կեսից ավելին՝ 528-ը, չի հաղթահարել ատեստավորման շեմը: Ազատյանն ընդգծում է՝ այս փուլը փորձնական է, բացթողումներ, թերություններ եղել են, իսկ մասնակիցների կեսից ավելիի՝ սահմանվածից ցածր միավորներ ստանալը մի քանի հանգամանքով կարող է պայմանավորված լինել:

«Կարող էին պատճառ լինել թե՛ փորձնական փուլին բնորոշ տեխնիկական խնդիրները, թե՛, գուցե, ուսուցիչների գիտելիքները: Ամեն դեպքում մասնակիցները լարված էին, ինչը բնական է. ցանկացած քննություն լարում է։ Դա նույնպես կարող էր ազդել»,- ասում է նա:

Ատեստավորման շեմը չհաղթահարած ուսուցիչների մի մասը դժգոհել է, որ առաջադրանքները բարդ էին, կամ որ թեստն ավելի գիտականացված է եղել, մի մասի պնդմամբ էլ՝ թեստը լրացնելու համար նախատեսված ժամանակն է քիչ եղել: «Այս փորձառությունն առաջինն էր թե՛ ուսուցիչների, թե՛ թեստերը կազմողների համար: Նրանք առաջին անգամ էին այս նպատակով թեստ գրում»,- ասում է Ազատյանը:

Ի՞նչ է լինելու ատեստավորման շեմը չհաղթահարած ուսուցիչների հետ

Կամավոր ատեստավորումը, փաստորեն, նախաքննություն է, որովհետեւ համապատասխան շեմը չհաղթահարած ուսուցիչները հաջորդ տարի մասնակցելու են արդեն պարտադիր ատեստավորմանը՝ դրանից բխող հետեւանքներով:

Ըստ Ազատյանի՝ ուսուցչի մանկավարժական մոտեցումները շատ կարեւոր են, բայց նաեւ մասնագիտական որակի խնդիր կա: Ծրագրի արդյունավետությունը պարզ կլինի բողոքարկումների ավարտից հետո: Հիմնական խնդիրները տեսանելի են, բայց պետք է մանրամասն ուսումնասիրվեն դժգոհությունները, առաջարկները, գուցե որոշ դրույթներում շտկումներ, փոփոխություններ մտցվեն:

Atom MkhitaryanԿրթության փորձագետ Ատոմ Մխիթարյանն այս ծրագիրը բարեփոխում չի որակում, քանի որ մասնակցային չի եղել, եւ ուսուցիչների տեսակետները պետք էր լսել ծրագիրը կազմելիս:

«Եթե գործընթացը մասնակցային լիներ, վստահաբար, գործն ավելի դրական ընթացք կունենար: Ոչ թե «վերեւից» տալ հրահանգ ու սպասել: Դրա հետեւանքն էլ տեսանելի եղավ՝ մի քանի տասնյակ հազար ուսուցչից 1000-ն էլ չմասնակցեց»,- ասում է Մխիթարյանը:

Այժմ, նրա կարծիքով, պետք է լսել ոչ միայն ատեստավորմանը մասնակցածների, այլեւ չմասնակցածների պատճառաբանությունը՝ ինչու չեն մասնակցել: Դա շատ հարցերի պատասխան կտա:

Ստուգելով ուսուցչի գիտելիքները տվյալ առարկայից՝ դժվար է ասել՝ արդյո՞ք նա ավելի լավ է աշխատելու, իր ունեցած գիտելիքներն ավելի լավ է փոխանցելու, որովհետեւ նրան՝ որպես ուսուցչի գնահատելու որեւէ մեխանիզմ չկա:

«Հնարավոր է՝ մարդը շատ գիտելիքներ ունենա, բոլոր առաջադրանքները կատարի, բայց չկարողանա դրանք սովորեցնել աշակերտներին։ Այս պարագայում աշխատավարձը բարձրացնելով որեւէ կերպ չենք երաշխավորում հանրակրթության բարձր որակը»,- ասում է Մխիթարյանը։

Նա հիմնականում հենց այդ հանգամանքով է պայմանավորում մասնակցած ուսուցիչների ցածր տոկոսը, բայց կարեւորում նաեւ հոգեբանական հանգամանքը:

«Բազմավաստակ, սերունդներ կրթած ուսուցիչներ կան, որոնց համար կարող է սթրեսային լինել թեստ հանձնելը, որ դրանով աշխատավարձ բարձրանա, կամ իրենց համարեն որակյալ ուսուցիչներ: Շատերն էլ խուսափում են թեստից, քննությունից, որովհետեւ դա հետագայում կարող է վատ անդրադառնալ իրենց հեղինակության վրա»,- ասում է կրթության փորձագետը:

Գիտելիքն, ինչ խոսք, անկարեւոր չէ։ Մխիթարյանն առաջարկում է ուսուցիչների համար պարբերաբար դասընթացներ, փորձի փոխանակումներ կազմակերպել, հետո միայն ստուգել: Առայժմ արվում է հակառակը։

Mariam Sargsyan
Մարիամ Սարգսյան

Լրագրությունը որպես մասնագիտություն ընտրելիս հավատացած էի` այն կարող է աշխարհը փոխել: Հիմա մտածում եմ` գուցե աշխարհը փոխել չստացվի, բայց որոշ դեպքերում իրավիճակ փոխել հնարավոր է:

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Թուրքիան պատասխանատու չէ
հաջորդը
Քննարկել են իրավիճակը Հարավային Կովկասում

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Բնության հետ ներդաշնակ տնտեսություն․ երեք պատմություն Վայոց ձորից

  • 2

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 3

    «Աղբահանության վճարի թանկացման որոշումը պետք է վիճարկել դատարանում»․...

  • 4

    Կրթության նոր մեթոդներ, որոնք ձեւավորում են քննադատական ու...

  • 5

    Իրանից կամ Վրաստանից ներկրումը կկարգավորվի ցեմենտի դեֆիցիտը

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Նոյեմբերի 2021
ԵԵՉՀՈւՇԿ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
« Հկտ   Դկտ »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն