• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • русская редакция
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • русская редакция

Սպառողական ապրանքների պահանջարկը ռեկորդային անկում է արձանագրել

aliq 20:22 | 26.01.2023
aliq 20:22 | 26.01.2023
supermarket

Ըստ РБК-ի՝ 2022 թվականին ՌԴ-ում սպառողական ապրանքների պահանջարկը 3,4 տոկոսանոց անկում է արձանագրել։ Դա համարվում է ռեկորդ եւ համադրելի է 2014-2015 թվականների ճգնաժամի ընթացքում արձանագրված պահանջարկային անկման հետ։

Համաձայն NielsenIQ ընկերության անցկացրած հետազոտությունների՝ FMCG (Fast-Moving Consumer Good — ամենօրյա պահանջարկ ունեցող) կամ ամենօրյա սպառման ապրանքների շուկայի անվանական աճը եղել է 13,6 տոկոս։ Սակայն վաճառքի ցուցանիշներն աճել են միայն շնորհիվ գնաճի, որը եղել է 13,6 տոկոս։ Իրական սպառման ներդրումը եղել է բացասական՝ -3,4 տոկոս։ Հիշեցնենք, որ 2015-ին այդ ցուցանիշը -1,5 տոկոս էր։

Ներկայում արձանագրված անկումը պայմանավորված է քաղաքացիների իրական եկամուտների նվազմամբ։ Տնտեսագետները նշել են, որ վերջին 11 ամիսների կտրվածքով բացառություն է եղել միայն անցյալ տարվա մարտը։ Դա էլ պայմանավորված է եղել ռուսական շուկայից մի շարք համաշխարհային ապրանքանիշերի եւ խոշոր ընկերությունների հեռանալով, ինչը որոշակիորեն պահանջարկ է խթանել։

Հիշեցնենք, որ ռուսական շուկայից հեռացել են համաշխարհային այնպիսի հայտնի ընկերություններ եւ ապրանքանիշեր, ինչպիսիք են Coca-Cola-ն, P&G-ն, Henkel-ը, Ikea-ն, Inditex-ը (ներկայացնում է Zara, Oysho, Massimo Dutti ցանցերը)։ Շուկայի ոլորտի մասնագետները համակարծիք են, որ ռուսաստանցիները սկսել են կրճատել ծախսերը՝ առաջնային համարելով անհրաժեշտ ապրանքների ձեռքբերումը։

Անցյալ տարվա չորրորդ եռամսյակում նույնիսկ նվազել են առաջին անհրաժեշտության եւ սննդի ձեռքբերման համար կատարվող ծախսերը։

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Apple-ը վերանորոգված սմարթֆոնների վաճառք է սկսել
հաջորդը
Զորակոչի տարկետման իրավունքից օգտվել է 36 հազար 772 ժամկետային զինծառայող

խմբագրական

Սիրուն չէ, Աստված

Ուկրաինա | Պատերազմ

Եկա եւ ասացի՝ կմնամ մինչեւ հաղթանակ. Դա Վինչի

Ուկրաինա․ մարդկային պատմություններ

Հաղթանակն, անկասկած, լինելու է, ու մենք վերադառնալու ենք

լրահոս

  • Ադրբեջանցիները կրակել են Արցախի խաղաղ բնակիչների ուղղությամբ

    15:18 | 30.03.2023
  • Գագաթնաժողովում ընդունված հռչակագրին Հայաստանը միացել է վերապահումով

    14:36 | 30.03.2023
  • Ադրբեջանի զինուժը փակել է Գորիս-Ստեփանակերտ մայրուղին

    13:25 | 30.03.2023
  • Օ, սպորտ, դու խաղաղությո՞ւն ես

    19:23 | 29.03.2023
  • Ռուսաստանը մինչեւ 2025-ը կչեղարկի Հայաստանի հետ ռոումինգը

    18:38 | 29.03.2023

ընտրանի

  • 1

    Անիում ՔՊ-ն հաղթեց

  • 2

    Ազատյանը հեռացավ վերջին ողբերգությունից հոգեպես ընկճված վիճակում․ Լեւոն...

  • 3

    Ղարաբաղյան պոեմ

  • 4

    Լրագրողներից փախչող ապագա ՄԻՊ-ը

  • 5

    Արեւմուտքը տարբեր հիմքեր կգտնի, որ ՀՀ-ի օգտին ընդունված...

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Հունվարի 2023
Ե Ե Չ Հ Ու Շ Կ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« Դկտ   Փտր »

© 2023 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա