• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • PoliticON
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
    • Կարպիս Փաշոյանի զրույցը
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
ՀայաստանՄենք

Մեդիա թանգարանը Գյումրիում էր

Աննման Մինասյան 17:30 | 30.03.2023
Աննման Մինասյան 17:30 | 30.03.2023
Gyumri Exhibition

Գյումրու «Մարիամ եւ Երանուհի Ասլամազյան քույրերի պատկերասրահում» 10 օր շարունակ հասանելի էր «Հակամարտության լրագրության դրվագներ» ցուցահանդեսը: Այցելուները ծանոթացան ղարաբաղյան հակամարտության թեմաներով վերջին 30 տարիներին հայկական մեդիայի լուսաբանումներին:

«Հակամարտության լրագրության դրվագներ»-ը Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի «Լրատուն» մեդիա թանգարանի չորրորդ նախագիծն էր: Ծրագրին աջակցում են շվեյցարական «HEKS/EPER» եւ գերմանական «Brot für die Welt» բարեգործական հիմնադրամները:

Ցուցահանդեսի պատասխանատու Գեղամ Վարդանյանն ասում է՝ ներկայացված նմուշները դրվագներ են կոչել, քանի որ դժվար էր ինչ-որ բան բաց չթողնելը: Հակամարտությունը հարյուրավոր տեղական եւ արտասահմանյան լրատվամիջոցներ են լուսաբանել:

Կազմակերպիչները հավաքել ու տեսակավորել էին արխիվային հարուստ նյութեր: Թանգարանի պատերին ու էկրաններին տպագիր մամուլի օրինակներ, տեսանյութեր, ռադիոհաղորդումներ, լուսանկարներ ու հոդվածներ ցուցադրվեցին:

Ցուցադրության ընթացքում պատկերասրահում տեղի ունեցան նաեւ հանդիպումներ հակամարտություններ լուսաբանած լրագրողների հետ:

Ծնունդով գյումրեցի գրող, լրագրող, կինոսցենարիստ Վահրամ Մարտիրոսյանը «Լրատուն» մեդիա թանգարանի հիմնադիրներից է: Ղարաբաղյան հակամարտությունը 90-ականների սկզբից է լուսաբանել, մեդիայի անդրադարձի կարեւորության գիտակցումն էլ դրանք թանգարանային նմուշների վերածելն է եղել:

Ասում է՝ լրագրողի աշխատանքը պարտք-պահանջի տետրով չէ, լրագրությունը հումանիզմ է. «Եթե կա ողբերգություն, եթե կա ինչ-որ բան, որ մենք կարող ենք անել մարդկանց համար, մենք դա պետք է անենք: Հակամարտություն լուսաբանելը լուրջ բան է: Այսօր թվում է, թե այդ ֆոնին մեկը մի բան գրի, մի քանիսը հռհռան, մի քանիսն էլ անիծեն, անելիքն ավարտված կարող են համարել»: Մարտիրոսյանն իր տասնամյակների փորձով է փաստում, որ հակամարտություն լուսաբանելիս միշտ պետք է քայլ անես, որ հասկանաս՝ հաջորդը հնարավո՞ր է, թե՞ ոչ:

Նշենք, որ թանգարանում, բացի ղարաբաղյանից, ցուցադրվեցին նաեւ մերօրյա հակամարտության՝ ռուս-ուկրաինական պատերազմը լուսաբանող հայ լրագրողների փաստագրական ֆիլմեր եւ հաղորդաշարեր:

Մեդիայում անկախ տեղեկություններ չգտնելով՝ Վահրամ Մարտիրոսյանն ինքն է գնացել Ուկրաինա, տեղում լուսաբանել հակամարտությունը, փաստագրել ժողովրդի տրամադրվածությունը: «Դժվար է թիմով գնալը հակամարտության թեժ կետ. լրատվամիջոցները չեն ուզում վտանգի ենթարկվել, նաեւ գումարներ ծախսել: Տեղեկությունը կվերցնեն մեկ այլ հեռուստաալիքից կամ կայանից եւ կհամարեն, որ լուսաբանեցին՝ մոռանալով կամ անտեսելով, որ նրանք իրենց շահերն ունեն»:

Մարտիրոսյանն ասում է՝ Հայաստանից հատուկենտ լրատվամիջոցներ ու լրագրողներ են հանձն առել Ուկրաինա գնալ, իրադրությունը տեսնել սեփական աչքերով եւ անկողմնակալ տեղեկություններ տալ առաջին դեմքով: «Դրանցից մեկն էլ «Ալիք Մեդիան» է, որի գլխավոր խմբագիր Տիգրան Պասկեւիչյանը լուրջ փաստահավաք աշխատանք է կատարել եւ կատարում հակամարտության գոտում»:

Վահրամ Մարտիրոսյանը 5 հաղորդման եւ 3 ֆիլմերի մեջ անդրադարձել է տուն-տեղ կորցրած, գնգակահարված եւ շաբաթներով անթաղ մնացած մարդկանց: Տեղացիները ֆիլմերում պատմում էին, որ Ուկրաինան երկու մասի է բաժանված. մի կեսը կռվում է, մյուսը՝ թիկունքից օգնում կռվողներին:

Լրագրող Մհեր Արշակյանը նույնպես 10 օրից ավելի շրջել ու նկարահանումներ է արել Ուկրաինայի մի քանի քաղաքներում: Զարմանքով ասում է, որ չի հանդիպել մի ուկրաինացու, ով չհամաձայներ խոսել տեսախցիկի առաջ: Սկզբունքորեն ոչ մի հարցազրույց չի վարել ղեկավարության ներկայացուցիչների հետ: Ասում է՝ նրանց կարծիքն ամենուր հասանելի է: «Զրուցել եմ միայն շարքային ուկրաինացիների հետ, չի եղել մի դեպք, որ ասեն՝ մենք լավ չենք կռվում… մեր գեներալներն ու մարտավարությունը լավը չեն… սա է մեղավոր, նա է մեղավոր… Նրանք էներգիա չեն ծախսում քննադատելու վրա»:

Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի «Լրատուն» մեդիա թանգարանը կհյուրընկալվի նաեւ Հայաստանի այլ մարզերում:

Annman Minasyan
Աննման Մինասյան

Առաջին մասնագիտությամբ բանասեր, երկրորդով՝ հոգեբան, լրագրությունը, սակայն, երրորդը չէ։ Լրագրությունը բոլոր մասնագիտություններից ամենասիրելին է։

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Պարտադիր զինծառայության զորակոչից տարկետում տրամադրող բուհերի ցանկը
հաջորդը
Հայաստանակենտրոն մտածողությո՞ւն, թե՞ խայտառակ ձախողում․ Աշոտ Սարգսյան

խմբագրական

  • Ռուսաստանը Արցախի իշխանություններին չի տեղեկացրել Ադրբեջանի կողմից 2023...

լրահոս

  • Իսրայելն ուժով կպատասխանի, եթե Սիրիայի կառավարությունը չկանխի դրուզներ...

  • Չենք պատրաստվում աշխարհով մեկ թռչել Կիեւի եւ Մոսկվայի...

  • Թրամփը հայտարարել է, որ մայիսի 8-ը կնշվի որպես...

  • ԵՄ-ը նոր պատժամիջոցներ է պատրաստում ՌԴ-ի դեմ՝ հրադադարից...

  • Դամասկոսում դրուզների հետ բախումներից հետո Սիրիայի կառավարությունը հայտարարել...

ընտրանի

  • 1

    Ի՞նչ է Պարկինսոնի հիվանդությունը, որո՞նք են ախտանշանները

  • 2

    Կրթության նոր մեթոդներ, որոնք ձեւավորում են քննադատական ու...

  • 3

    Հայաստանի անկախության գաղափարն են ուզում սպանել. Գեւորգ Գիլանց

  • 4

    Ռազմական հեղաշրջում Սուդանում

  • 5

    Ծաղիկներ մուգ երկնքի տակ

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Մարտի 2023
ԵԵՉՀՈւՇԿ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
« Փտր   Ապր »
Quality Sign Colored

© 2024 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա
Գաղտնիության քաղաքականություն