• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • русская редакция
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • русская редакция
ՀայաստանՄենք

Ընտանիքիս արգելում եմ օգտվել առցանց տաքսիներից

Տաթեւեր Լազարյան 14:45 | 11.08.2022
Տաթեւեր Լազարյան 14:45 | 11.08.2022
taxi

«Արդեն 50 րոպե է՝ սպասում եմ ավտոբուսին, տաքսու նվազագույն սակագինը 2000 դրամ է, եւ ամեն օր հնարավոր չէ այդքան վճարել»,- ասում է աշխատանքի շտապող Սերգեյը, որ քաղաքային տրանսպորտի գերբեռնվածության եւ ոչ կանոնավոր աշխատանքի հետեւանքով ստիպված օգտվում է առցանց տաքսիներից, որոնք վերջերս լուրջ խնդիր են դարձել երեւանցիների համար:

Օրվա ցանկացած ժամի նվազագույն սակագինը կարող է կրկնակի, երբեմն անգամ եռակի բարձրանալ:

Այս օրերին, երբ Հայաստանը, առավելապես Երեւանը համարվում է զբոսաշրջային ակտիվ ուղղություն, առցանց հավելվածով գործող տաքսիները օր օրի աճող գներով խոչընդոտում են զբոսաշրջիկների տեղաշարժը:
Օրեր առաջ խնդիրը բարձրաձայնել է նաեւ «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցության պատգամավոր Ալխաս Ղազարյանը եւ պաշտոնական գրությամբ դիմել ՄՊՀ (Մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողով):

Տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարությունն էլ առցանց տաքսի ծառայությունների ոլորտը վերահսկելու նպատակով նախագիծ է ներկայացրել: Առաջարկվում է ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին օրենքում ավելացնել «էլեկտրոնային հարթակում ուղեւորափոխադրման ծառայություն» հասկացությունն ու այսպիսով առցանց տաքսիներին բերել օրենսդրական դաշտ: Ըստ նախագծի՝ յուրաքանչյուր պատվերի դեպքում կգանձվի ընդամենը 100 դրամ:

Vahagn Sahakyan

Photolure

Առցանց տաքսիների մոնոպոլացման, հարկային դաշտից դուրս մնալու եւ անվտանգության մասին «Ալիք Մեդիա»-ի հետ զրույցում խոսեց «Հայաստանի տաքսի ծառայությունների գործատուների ճյուղային միության» նախագահ Վահագն Սահակյանը:

Ինչո՞ւ առցանց տաքսիները սկսեցին բարձրացնել սակագներն, ու հարմարավետ ծառայությունը դարձավ լուրջ խնդիր:

Ես դեռ 2015 թվականից էի ահազանգում ու կանխատեսում այս ամենը, երբ առցանց տաքսիները ներխուժեցին մեր երկիր ու ցածր գներով մարդկանց գրավելով՝ մենաշնորհ ձեռք բերեցին: Գրեթե բոլոր տաքսի ծառայությունները փակվեցին, տնտեսվարողները սնանկացան ու մնացին պարտքերի տակ: Այժմ մենաշնորհ ունեցողն է թելադրում իր գինը: Քաղաքային տրանսպորտն ավելի լավ է աշխատում, պատվերները զգալիորեն պակասել են, այդ պատճառով գները հետզհետե կբարձրանան:

Ինչո՞ւ հիմա, տեսնելով առցանց տաքսիների առնչությամբ բողոքի մեծ ալիքը, սովորական տաքսի ընկերությունները չեն վերագործարկվում:

Որովհետեւ դա բավականին թանկ կարժենա: Տաքսի ընկերություն բացելու համար մեկ աշխատատեղի համար անհրաժեշտ է մոտ 25 հազար դոլար: Դա մեծ ծախս է: Շատերը ծախսեցին, սակայն առցանց տաքսիների ներխուժումից հետո մնացին վարկերի բեռի տակ: Հիմա քչերը կհամարձակվեն կրկին նման ընկերություն բացել:

Որքա՞ն օգուտ կարող են տալ մեր երկրին առցանց տաքսիները:

Առցանց տաքսիներն օրական կատարում են 60 հազար պատվեր, պետական տուրք սահմանելու դեպքում տարեկան կհարկվեր 2-25.5 միլիարդ դրամ: Նախկինում սովորական տաքսի ծառայության յուրաքանչյուր մեքենա վճարում էր 9000 դրամ ու նաեւ, կախված վարորդի աշխատավարձից, հարկ պետությանը: Բայց օրական 60 հազար մեքենա շահառող առցանց տաքսի ընկերություններն աշխատում են առանց հարկեր վճարելու եւ վերահսկողության: Դրանք հարկային տեսադաշտից դուրս են:

Ինչի՞ կարող են հանգեցնել առցանց տաքսիների մենաշնորհային նման չարաշահումները:

Տաքսիներն ունեն ռազմավարական նշանակություն: Եթե հանկարծ կարիք լինի Երեւանը էվակուացնելու, մենք կկանգնենք փաստի առաջ, որովհետեւ մոնոպոլիստը կթելադրի իր կանոնները: Տրանսպորտը քաղաքի արյունատար երակն է: Հիմա պատկերացրե՛ք, թե ինչ կլինի, եթե առցանց տաքսիներն իրենց հավելվածներն անջատեն: Այլ տաքսիներ էլ չկան, բոլորը փակվել են: Քաղաքը կպարալիզացվի:

Ի՞նչ կասեք առցանց տաքսիների անվտանգության երաշխիքների մասին:

Դրանք չկան: Վարորդների կենսագրությունն անհայտ է: Նրանք չեն անցնում որեւէ ստուգում: Ինքս ընտանիքիս անդամներին արգելում եմ այդ տաքսիները նստել, միայն ծանոթ վարորդներին ենք վստահում: Բացի այդ՝ հավելվածից օգտվելը շատ հաճախ դառնում է վթարի պատճառ: Մեր երկրում օրենքով արգելվում է վարելու ժամանակ օգտվել հեռախոսից, սակայն առցանց տաքսիները երթեւեկության ընթացքում պատվեր են ընդունում, եւ նրանց ուշադրությունը շեղվում է:

Ի՞նչ պետք է անել այս խնդիրները հաղթահարելու համար:

Պետություն է պետք ստեղծել: Քանի դեռ մենք չունենք օրենքի գերակայություն, ոչինչ չի փոխվի: Պետությունն ունի մեկ գործառույթ՝ սահմանել խաղի կանոններ ու հետեւել դրանց պահպանմանը: Կանոնները սահմանվում են այնպես, որ ձեռնտու լինի մարդկանց որոշակի խմբերի:

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Կիբերհարձակում․ «կոտրել» են Ուկրաինայի ԱԱԾ կայքը
հաջորդը
Տասնյակ կիլոմետրեր աղտոտված են նավթամթերքով

խմբագրական

Սիրուն չէ, Աստված

Ուկրաինա | Պատերազմ

Եկա եւ ասացի՝ կմնամ մինչեւ հաղթանակ. Դա Վինչի

Ուկրաինա․ մարդկային պատմություններ

Մեր պայքարը հայրենիք վերադառնալու համար էր

լրահոս

  • Սպիտակ տունը ԱՄՆ քաղաքացիներին ՌԴ-ն լքելու կոչ է...

    16:28 | 01.04.2023
  • Երեւանի մետրոպոլիտենի աշխատանքը վերականգնվել է

    15:22 | 01.04.2023
  • Ադրբեջանի ԶՈՒ-ն Արցախում խախտել է հրադադարը

    13:59 | 01.04.2023
  • Հայաստանի եւ Ադրբեջանի ներկայացուցիչները հանդիպել են. ՀՀ ԱԱԾ

    13:30 | 01.04.2023
  • Իսրայելը հարձակվել է Դամասկոսի վրա

    16:04 | 31.03.2023

ընտրանի

  • 1

    Հայաստանակենտրոն մտածողությո՞ւն, թե՞ խայտառակ ձախողում․ Աշոտ Սարգսյան

  • 2

    Առերեսվել իրականությանը

  • 3

    Անիում ՔՊ-ն հաղթեց

  • 4

    Ազատյանը հեռացավ վերջին ողբերգությունից հոգեպես ընկճված վիճակում․ Լեւոն...

  • 5

    Ղարաբաղյան պոեմ

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Օգոստոսի 2022
Ե Ե Չ Հ Ու Շ Կ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« Հլս   Սպտ »

© 2023 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա