• Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ
  • մեր մասին
  • գործընկերներ
  • Կապ
Aliq Media Armenia
  • Գլխավոր
  • Հաղորդումներ
    • Թաթուլ Հակոբյանի զրույցը
    • Էլուր
    • Ստվերում
    • Պատերազմի եւ խաղաղության արանքում
    • Ալիքի վրա
    • Տեղ սահմանի մոտ
    • Իրական օրակարգ
    • Կարմիր ժամանակներ
    • Վաղը
    • Չերեւան
    • Ուկրաինա | Պատերազմ
    • Թարգիր Լաո
    • Պարագիծ
    • Էկոդետ
  • Քաղաքականություն
    • Ներքին
    • Արտաքին
    • Հարեւաններ
    • Աշխարհ
  • Մենք
    • Հայաստան
    • Սփյուռք
  • Տնտեսություն
  • Մշակույթ

Բալթյան երկրների տարածքով միջանցքների հրատապությունը

aliq 21:34 | 21.04.2022
aliq 21:34 | 21.04.2022
Taavi Aas

Էստոնիայի Էկոնոմիկայի նախարար Տաավի Աասը հայտարարել է, որ Ուկրաինան մտադիր է բալթյան երկրների տարածքով նոր տրանսպորտային միջանցքներ ստեղծել Սեւ եւ Ազովի ծովերում Ռուսաստանի կողմից ուկրաինական նավահանգիստների արգելափակման պատճառով:

ERR հեռուստառադիոհեռարձակող պորտալին տված հարցազրույցում էստոնացի նախարարը հավելել է, որ հակառակ ցանկությանը՝ բավականին շատ տեխնիկական խնդիրներ կան, որոնք պետք է հաղթահարել՝ Ուկրաինայից անհրաժեշտ ծավալի ապրանքներ փոխադրելու համար:

Նա նշել է, որ Կիեւն առաջին հերթին ձգտում է հացահատիկի եւ մետալուրգիական արտադրանքի՝ համաշխարհային շուկա արտահանման համար հնարավորություններ գտնել:

«Ելնելով ապրանքի առանձնահատկությունից՝ հնարավոր կլիներ օգտագործել Բալթիկ ծովի նավահանգիստները՝ այդտեղ բեռները տեղափոխելով հիմնականում երկաթուղային ճանապարհով»,-ընդգծել է նախարարը:

Նա համոզմունք է հայտնել, որ առաջնահերթ պետք է լուծել երկաթուղով սահմանների հատմանն առնչվող խնդիրը, որպեսզի ավելի շատ գնացքներ կարողանան երթեւեկել: Տաավի Աասը հավելել է, որ դժվարություններ են ծագել նաեւ տարբեր լայնության երկաթուղագծերի առումով:

Էստոնացի նախարարը նշել է, որ վաղուց ժամանակն է Բալթիկայի երեք երկրների միջեւ անհրաժեշտության դեպքում ուկրաինական ապրանքները սպասարկելու ունակ կանոնավոր ապրանքագնացք աշխատեցնել: Նա կարեւորել է Լատվիայի եւ Լիտվայի գործընկերների հետ անհապաղ համաձայնագիր կնքելու անհրաժեշտությունը:

0
FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail
նախորդը
Թատրոնին վերաբերվում եմ ինչպես գիտության. Նարինե Գրիգորյան
հաջորդը
Ընդունել են ԵՄ հատուկ ներկայացուցիչ Տոյվո Կլաարին եւ դեսպան Անդրեա Վիկտորինին
Promotion Image

խմբագրական

«Նեմեսիսի» արձանը պետք է կանգնեցվի Թուրքիայում

Ուկրաինա | Պատերազմ

Եկա եւ ասացի՝ կմնամ մինչեւ հաղթանակ. Դա Վինչի

Ուկրաինա․ մարդկային պատմություններ

Մեր պայքարը հայրենիք վերադառնալու համար էր

լրահոս

  • ՄԱԳԱՏԷ-ն խրախուսում է միջուկային զենք ձեռք բերելու Իրանի...

    21:12 | 05.06.2023
  • Ադրբեջանի օմբուդսմենն այցելել է առեւանգված երկու հայ զինծառայողներին

    20:32 | 05.06.2023
  • Կոնկրետ քարտեզի շուրջ վերջնական պայմանավորվածություն չկա. Միրզոյան

    19:25 | 05.06.2023
  • Ադրբեջանը երկու ուղղությամբ խախտել է հրադադարի ռեժիմը. Արցախի...

    16:29 | 05.06.2023
  • Հայաստանի եւ Ադրբեջանի արտգործնախարարները կհանդիպեն Վաշինգտոնում

    15:02 | 05.06.2023

ընտրանի

  • 1

    Հայաստանի մութ խորքերը բացահայտվում են Մագելանի քարանձավում

  • 2

    Կոնկրետ քարտեզի շուրջ վերջնական պայմանավորվածություն չկա. Միրզոյան

  • 3

    Քիշնեւի մակերեսը եւ Ռուսաստանի խորքը

  • 4

    Բուժաշխատողների հավաստագրումը կփոխի՞ բուժսպասարկման որակը

  • 5

    Հայաստանը պետք է զինվի անխնա ու շատ արագ

Facebook Youtube Email Telegram

արխիվ

Ապրիլի 2022
Ե Ե Չ Հ Ու Շ Կ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« Մրտ   Մյս »

© 2023 - Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են ՀՀ Օրենսդրությամբ: Ձևավորումը Ալիք Մեդիա